För att få en professionell teknisk förvaltning av fastigheten
har vi tecknat avtal med Fastighetsägarna Service från 1 juni 2013. De kommer
att göra tillsyn och skötsel i vår fastighet en gång i månaden.
Avtalet innebär att vi får kontroll på vår fastighet och våra
tekniska system men också mot särskild ersättning enkelt kan beställa mindre
arbeten och få de utförda i samband med att de är i fastigheten. Fastighetsägarna
har även kompetens att hjälpa oss med större arbeten och projekt i fastigheten,
t.ex. upphandling och projektledning av byggnadsarbeten. De kan även åtgärda
problem i lägenheten som bostadsrättsinnehavaren är ansvariga för men
fakturerar då respektive medlem direkt.
Felanmälan görs från och med den 1 juni 2013 enkelt till ett
telefonnummer eller en mejladress. Utanför ordinarie arbetstid finns ett
särskilt journummer. Uppgifterna finns på vår webbplats men kommer också att senare finnas anslagna i
porten. Fram till 1 juni behöver ni fortfarande kontakta någon i styrelsen för
felanmälan.